A.Ç.E. 0.216.545.32.55 / 56
Özel Bloğumuz

Eğitim Modelimiz

İnsan düşüncesini daha kaliteli kılmak amacıyla; yaratıcı, araştırmacı, sorgulayıcı bir kişilik gelişimine fırsat veren
Tüm dünyada gelişmiş ülkelerde kabul görmüş MONTESSORİ VE HIGH/SCOPE eğitim modelleri okulumuzda kullanılmaktadır.

Ailelerimize her ay gönderdiğimiz eğitim programımız ise ÇOKLU ZEKA yöntemine göre hazırlanıp uygulanmaktadır.
High/scope eğitim modelinin uygulanması sonucunda, çocuklarımız kabul edildiklerini ve kendi fikirlerine değer verildiğini hissederek kendilerine olan güvenlerini artırırlar.



Maria Montessori çocukların;

  • Ödüllerden
  • Cezalardan
  • Yetişkin tarafından hazırlanmış eğitimden
  • Oyuncaklardan
  • Şekerlemelerden
  • Öğretmen masasından
  • Toplu derslerden
HOŞLANMADIKLARI

  • Özgür seçimlerden
  • Hatalarını kendilerinin denetiminden
  • Hareket etmekten
  • Sessizlikten
  • Sosyal ilişkilerini kendileri tarafından kurulmasından
  • Çevrenin düzenli ve temiz olmasından
  • Özgür faaliyete dayalı bir disiplinden
  • Kitapsız okuma ve yazmadan
  • Alıştırmaların tekrarından

HOŞLANDIKLARINI gözlemlendi.

İletişim

Adres : Palandöken Sok. No:2 Erzurum Sitesi Altunizade Üsküdar/istanbul
(Hafize Özal İlköğretim Okulu arkası)
Tel : 0216 545 32 55 - 56
E-Mail : info@altunizadecocukevi.com   Altunizade Çocuk Evi

Ziyaretçi Sayısı


Arama

Biraz Düşünelim

Öğretmen bir kandile benzer, kendini tüketerek başkalarına ışık verir.

Mustafa Kemal ATATÜRK
Copyright © 2015 Altunizade Çocuk Evi