A.Ç.E. 0.216.545.32.55 / 56
Özel Bloğumuz

Velimizden Mesaj Var..

  1. Merhaba,
    Son günlerde sosyal medyada aşağıdaki yazı sıkça paylaşılıyor. Dün, Eylül parkta yaşadığı bir olayın akabinde bana " Özlem öğretmenim biz istemediğimiz sürece kimsenin bizi öpüp sarılamayacağını söyledi, istemiyorsanız öptürmeyin dedi" dedi. Duyarlılığınız ve bilinçli yaklaşımınız için teşekkür ederim.


    Saygılarımla...


    *****

    Sevgili mağaza çalışanı, sevimli garson abi, yolda karşılaştığımız teyze, asansördeki amca.. Siz benim hayatımda sadece 1 veya 2 kez gördüğüm ve Üzerimde hiç bir Kontrolü olmaması gereken insanlarsınız. Kolumu bacağımı mıncıkladığınızda, Bana yiyecek uzattığınızda, parmak salladığınızda, kaşlarınızı çatarak akıllı durmam gerektiğini bana şaka yollu dikte ettiğinizde benim bütün oto kontrol ve mahremiyet bilincim karman çorman oluyor! Önüne gelen herkesten birşeyler alınamayacağını, bana anne ve babam dışında hiç kimsenin dokunmaya, kızmaya veya isteklerini yaptırmaya Hakkı olmadığını öğretmeye çalışan annemin tüm çabaları altüst oluyor. Sen iyi niyetli ve saf olabilirsin ama ben buna izin verirsem ileride karşıma çıkabilecek kötü niyetli insanların da bana yiyecek verebileceğini, bedenime dokunabileceğini, bana zorla birşey yaptırabileceklerini, onlardan korkup ne söylerlerse yapmam gerekeceğini düşünüp kendimi tehlikeli durumlara açık hale getirebilirim! Lütfen bana birşey vermek istediğinde anneme uzat ve o bana kendi eliyle versin çünkü ben tanımadığım kimseden birşey almamalıyım. Bir problem veya şikayetin olursa da Lütfen bana parmak sallayıp kızmaya kalkma, ailemi uyar onlar gerekeni yaparlar. Kısacası benim Mahrem alanıma elini kolunu sallayarak girme. Ailemin; taciz ve istismarları ayırd edebilmem için bende oluşturmaya çalıştığı algıyı Değiştirme
    YanıtlaSil
  2. Velilerimizin yorumları bizler için çok değerli öncelikle paylaşımlarınız için biz size çok teşekkür ediyoruz. Çocuklarımıza ''bedenim bana özeldir'' bilinci yerleştirmek çocuk istismarının önüne geçmenin en büyük adımı, Yine de rahatsız olduğun, sana yapılmasından hoşlanmadığın bir şey olursa bana anlat.” diyerek rahatlatmamız gerekiyor. Ne yaşarsa yaşasın ailesine gelebileceğini bilecek şekilde çocuklarımıza güven vermemiz çok önemli.

İletişim

Adres : Palandöken Sok. No:2 Erzurum Sitesi Altunizade Üsküdar/istanbul
(Hafize Özal İlköğretim Okulu arkası)
Tel : 0216 545 32 55 - 56
E-Mail : info@altunizadecocukevi.com   Altunizade Çocuk Evi

Ziyaretçi Sayısı


Arama

Biraz Düşünelim

Öğretmen bir kandile benzer, kendini tüketerek başkalarına ışık verir.

Mustafa Kemal ATATÜRK
Copyright © 2015 Altunizade Çocuk Evi