A.Ç.E. 0.216.545.32.55 / 56
Özel Bloğumuz

Günlük İşleyiş


Eğitim programımız saat 09:30-16:30 arasındadır. Ancak çalışan velilerimizin ihtiyaçlarını karşılayabilmek için okulumuz 07:30-19:00 arası açıktır.
Tüm yemeklerimiz mevsim ürünleri kullanılarak, günlük olarak okulumuzun mutfağında hazırlanır.
Sabah kahvaltısı, öğlen yemeği ve ikindi kahvaltısı günlük programımız dahilindedir. Yemek listesi ve eğitim programımız aylık olarak velilerimize özel bloğumuzda yayınlanır.
Her yöne öğrenci servisimiz vardır.

İlk günler
Okula yeni başlayacak çocuklar, kendini güvende hissedene kadar yanlarında aileden birinin bulunmasına ihtiyaç duyabilir. Bu yüzden çocukların okula alışma sürecinde aile desteği beklenir.


Yaz okulu
ALTUNİZADE ÇOCUK EVİN’de eğitim dönemi Eylül-Haziran ayları arasındadır. Ancak okulumuz Temmuz ve Ağustos aylarında da açıktır. Yıl içinde yapılanların tekrarı, dış geziler, bahçe etkinlikleri ,kendi  bahçemizdeki havuzumuzda yüzme ve yeni eğitim dönemine hazırlık yaz programının temellerini oluşturur.

İletişim

Adres : Palandöken Sok. No:2 Erzurum Sitesi Altunizade Üsküdar/istanbul
(Hafize Özal İlköğretim Okulu arkası)
Tel : 0216 545 32 55 - 56
E-Mail : info@altunizadecocukevi.com   Altunizade Çocuk Evi

Ziyaretçi Sayısı


Arama

Biraz Düşünelim

Öğretmen bir kandile benzer, kendini tüketerek başkalarına ışık verir.

Mustafa Kemal ATATÜRK
Copyright © 2015 Altunizade Çocuk Evi